Το εύστοχο αυτό βίντεο ονομάζεται Wake Up Call και δείχνει πώς με την επιρροή των διαφημίσεων οδηγείται ο καταναλωτής στο κυνήγι του πιο καινούριου προιόντος, το οποίο μετά από ελάχιστο διάστημα θεωρείται παλιό και αντικαθίσταται από καινούργια μοντέλα σκλαβώνοντας κυριολεκτικά τον καταναλωτή σε έναν μάταιο αγώνα.
Αυτό όμως που δεν αντιλαμβανόμαστε είναι ότι η μαζική παραγωγή αυτών των προϊόντων οδηγεί σε μαζική καταστροφή της φύσης.
Δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα Gaia Foundation και σκοπό έχει την ευαισθητοποίηση του κοινού για την υπερκατανάλωση και την κατάχρηση των ηλεκτρονικών συσκευών.