Οδηγός επιβίωσης για την εξεταστική που πλησιάζει… απειλητικά!

εξεταστική

Σε κάθε εξάμηνο εμείς οι φοιτητές βιώνουμε επανειλημμένα το άγχος των επικείμενων εξετάσεων: πολύωρο διάβασμα, ξενύχτια, άγχος, πολλοί καφέδες

Περνά το εξάμηνο και επιλέγουμε είτε να παρακολουθούμε στη σχολή τα μαθήματα είτε να κάτσουμε σπίτι και να απολαύσουμε τη ζεστασιά και τη θαλπωρή που αυτό προσφέρει. Συνήθως επιλέγουμε το δεύτερο και προτιμάμε να πάμε για καφέ με την παρέα μας ή να κάτσουμε σπίτι και να «λιώσουμε» στις ταινίες, στις σειρές ή να παίξουμε ατέλειωτες ώρες tichu ή τάβλι.

Όμως, τι γίνεται με την εξεταστική, η οποία πλησιάζει όλο και περισσότερο και πώς μπορούμε να βγούμε «νικητές»;

Βόλτες, ατέλειωτες ώρες παιχνιδιών, ταινίες και σειρές όλη μέρα στον υπολογιστή… Όλα αυτά μέχρι να φτάσει το τέλος του κάθε εξαμήνου και ανακοινώνεται το πρόγραμμα της εξεταστικής… Ένα άγχος μας κατακλύζει κυρίως για το πώς θα βγάλουμε μέσα σε τόσο λίγες μέρες μια τόσο μεγάλη ύλη. Φροντίζουμε έγκαιρα- ή και όχι- να λάβουμε τις σημειώσεις για κάθε μάθημα το οποίο πρόκειται να δώσουμε ή να μάθουμε να υπάρχει κάποιο «sos».

Προκειμένου να βγούμε «νικητές» από την κάθε εξεταστική η οποία «έρχεται απειλητικά στην πόρτα» μας, θα δοθούν ορισμένες συμβουλές.

1) Αρχικά καλό θα ήταν να βάλουμε ένα πρόγραμμα διαβάσματος και να ορίσουμε τους στόχους μας.

Με ένα πρόγραμμα στο καθημερινό μας διάβασμα, θα μειώσουμε σίγουρα το άγχος που νιώθουμε. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο θα οργανώσουμε καλύτερα και πιο μεθοδικά το διάβασμά μας, με αποτέλεσμα την καλύτερη και γρηγορότερη αφομοίωση της ύλης.

2) Προτιμότερο είναι να κοιμόμαστε γύρω στις 8 ώρες

Σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι είναι αρκετές για την πνευματική μας ξεκούραση. Για παράδειγμα, εάν κοιμόμαστε νωρίς το βράδυ και ξυπνάμε νωρίς το πρωί, θα έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας για διάβασμα μέσα στη μέρα.

3) Θα πρέπει να κάνουμε τακτικά διαλείμματα στις ώρες στις οποίες διαβάζουμε

Να βάλουμε στην καθημερινότητά μας την υγιεινή διατροφή και την άσκηση, η οποία μειώνει σημαντικά το άγχος και τονώνει τη διάθεσή μας, να περιορίσουμε τους καφέδες και τα άσκοπα ξενύχτια. Εντάξει, οι καφέδες καλοί είναι, άλλωστε σε περίοδο εξεταστικής μας είναι πάντα χρήσιμοι και αποτελούν για εμάς μια καλή και ευχάριστη συντροφιά, όμως χρειάζεται προσοχή στην ποσότητα του καφέ που καταναλώνουμε ημερησίως.

Συνοψίζοντας, ένα καλό καθημερινό πρόγραμμα διαβάσματος με συχνά και μικρά διαλείμματα, επαρκής ύπνος και ξεκούραση και μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή με καθημερινή άσκηση αποτελούν τα μυστικά, για να πετύχουμε σε αυτήν την εξεταστική, η οποία βρίσκεται «προ των πυλών», τους στόχους που θέσαμε εξαρχής. Τελικά αν τηρήσουμε όλα αυτά, πρόκειται να περάσουμε επιτυχώς όλα μας τα μαθήματα και μας περιμένει ένα ξεκούραστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία

 

Πηγή: https://www.mycampus.gr/odigos-epiviosis-gia-tin-exetastiki-pou-plisiazi-apilitika/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτή η τοποθεσία χρησιμοποιεί cookies για την υποστήριξη της εμπειρίας σας σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Πολιτική Απορρήτου

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο