Search
Close this search box.

Σε προτεραιότητα ο νέος γεωγραφικός χάρτης των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ

Έχει ήδη ξεκινήσει ο εθνικός διάλογος, όπου ο γεωγραφικός χάρτης των ΑΕΙ, των Ανώτατων Ιδρυμάτων, είναι σε απόλυτη προτεραιότητα. Σε ακόμα μεγαλύτερη προτεραιότητα είναι τμήματα τα οποία φαίνονται ότι είχαν όλα τα εχέγγυα και την παράδοση να λειτουργούν και τα οποία είτε συγχωνεύτηκαν είτε πρόκειται να κλείσουν το 2018. Της Καρδίτσας είναι ανάμεσα σε αυτά.

sia_anagnostopulu

Τα παραπάνω ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή η Αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου, κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης, σχετικά με την παραμονή του Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος στο Μηχανογραφικό για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, ενώ αναφερόμενη στις συγχωνεύσεις τμημάτων που ήδη έχουν γίνει τόνισε:

-Είδαμε, βέβαια, και την αξιολόγηση της ΑΔΙΠ το 2010, όπου αξιολογούσε πάρα πολύ θετικά το εν λόγω Τμήμα.

-Το Τμήμα αυτό ξαφνικά αυτό καταργείται και συγχωνεύεται με το Τμήμα Καρπενησίου.

-Εδώ μπαίνει ένα μείζον ζήτημα.

-Πώς συγχωνεύεται με το Τμήμα Καρπενησίου; Για ποιο λόγο; Δεν έχουμε καμία αιτιολογία.

-Δεν έχω βρει εγώ καμία αιτιολογία που να δικαιολογεί με ακαδημαϊκά, με κτηριακά ή με οποιοδήποτε άλλα κριτήρια αυτήν τη συγχώνευση.

-Έχουμε ακούσει πολύ τον τελευταίο καιρό για κομματικό κράτος του ΣΥΡΙΖΑ, για πελατειακό κράτος και διάφορα τέτοια. Εάν πάρουμε τον ακαδημαϊκό χάρτη, αν πάρουμε το χάρτη των ανώτατων ιδρυμάτων και δούμε τι έγινε από την Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, εκεί θα καταλάβουμε τι σημαίνει κομματικό κράτος, τι σημαίνει πελατειακό κράτος και τι σημαίνουν όλα αυτά.

ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Η Αναπληρώτρια υπουργός, άσκηση σκληρή κριτική στις προηγούμενες κυβερνήσεις, σχετικά με τον τρόπο ίδρυσης των τμημάτων , υπογραμμίζοντας τα εξής:

Α. Εάν πάρουμε τον ακαδημαϊκό χάρτη, αν πάρουμε το χάρτη των ανώτατων ιδρυμάτων και δούμε τι έγινε από την Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, εκεί Θα καταλάβουμε, επίσης, τον παραλογισμό, την κατασπατάληση χρήματος και τι σημαίνουν όλα αυτά, αν καθίσουμε να δούμε πως πήγαν να διορθωθούν με την ίδια προχειρότητα, αλλά και με τον ίδιο πελατειακό τρόπο, τα προβλήματα που δημιούργησε μία αλόγιστη και απολύτως πρόχειρη κατακερματισμένη κατανομή τμημάτων και σχολών πανεπιστημίων και ΤΕΙ ανά την επικράτεια.

Β. Θα διαπιστώσουμε ότι από το 1990 και μέχρι το 2003 ξεφυτρώνουν ξαφνικά Τμήματα στη μέση του πουθενά παντού. Από το 2003 μέχρι την κρίση ξεφύτρωσαν ακόμα περισσότερα Τμήματα. Ελάχιστα απ’ αυτά πληρούσαν ακαδημαϊκά κριτήρια, αλλά και άλλα κριτήρια, που πρέπει να έχει ένα πανεπιστημιακό τμήμα ή τμήμα των ΤΕΙ.

Γ. Οι λόγοι που δημιουργήθηκαν αυτά τα Τμήματα είναι ανεξερεύνητοι. Ξέρουμε, δηλαδή, γιατί τώρα μαθαίνουμε, όπως βλέπουμε τον χάρτη. Και τότε ξέραμε, αλλά θα ήταν μία τεράστια συζήτηση.

Δ. Τι έγινε από την κρίση και μετά; Εν μία νυκτί με τον ίδιον πρόχειρο τρόπο συγχωνεύθηκαν Τμήματα, καταργήθηκαν Τμήματα, χωρίς να παρθεί κανένα κριτήριο.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ

Βάλτε στη ζωή σας οργανικά προϊόντα διατροφής, καλλυντικά υψηλής θρεπτικότητας & βιταμίνες!

Multi-ethnic προϊόντα ανακαλύψτε νέες γεύσεις & συνταγές στις καλύτερες τιμές!

Μοναδικά ταξίδια και οργανωμένες εκδρομές σε όλο τον κόσμο! Ζήστε μια αξέχαστη εμπειρία!

Με προσφορές για φοιτητές που δεν υπάρχουν!
7€ Ανδρικό 
10€ Γυναικείο (κούρεμα + χτένισμα)