Τρία σημάδια που δηλώνουν ότι πρέπει να βελτιώσετε άμεσα τη φόρμα σας


Άσχετα από το αν είστε ικανοποιημένοι με τα κιλά σας, πρέπει να φροντίζετε για τη φυσική σας κατάσταση, καθώς αποτελεί μέτρο προστασίας της υγείας σας και εξασφαλίζει την καθημερινή σας λειτουργικότητα.

Τρεις είναι οι βασικές ενδείξεις που θα πρέπει να σας παρακινήσουν να βελτιώσετε τη φόρμα σας.

1. Συχνοί τραυματισμοί

Οι άνθρωποι που δεν είναι σε φόρμα είναι εξαιρετικά επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουν εξασκήσει αρκετά το σώμα τους ώστε να «αντιστέκεται» στην κούραση και να αναρρώνει εύκολα μετά από μια δραστηριότητα.

Η αντοχή –βασική παράμετρος της καλής φυσικής κατάστασης– συνεπάγεται ότι καταπονούνται λιγότερο τα διάφορα μέρη του σώματος, επομένως είναι μικρότερος ο κίνδυνος πτώσεων και τραυματισμών.

2. Μειωμένη κινητικότητα

Η καλή κινητικότητα δεν είναι συνώνυμη με την ευλυγισία αλλά έχει να κάνει με την ύπαρξη ή την απουσία περιορισμών στο εύρος κάθε κίνησης.

Η ευλυγισία αποτελεί «συστατικό» της κινητικότητας, ωστόσο δεν είναι απαραίτητη για να επιτευχθεί ισορροπία και λειτουργικότητα στην κίνηση.
Ιδιαιτέρως σημαντική κρίνεται η κινητικότητα στον αυχένα, στη μέση και στα ισχία.

3. Δυσκολίες στην αναπνοή

Είναι λογικό να λαχανιάσετε εάν ανεβείτε γρήγορα τις σκάλες, όμως η αδικαιολόγητη κρίση δύσπνοιας θα πρέπει να σας κινητοποιήσει να βελτιώσετε την καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα.

Προσπαθήστε να βάλετε στη ζωή σας την άσκηση, κάνοντας τουλάχιστον 150 λεπτά ήπιας γυμναστικής την εβδομάδα.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτή η τοποθεσία χρησιμοποιεί cookies για την υποστήριξη της εμπειρίας σας σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Πολιτική Απορρήτου

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο