Search
Close this search box.

«Πόλεμος» κορυφής για facebook και apple

facebook_apple

Ο Tim Cook ήταν αυτός που είχε πει ότι όταν οι online υπηρεσίες είναι δωρεάν, τότε δεν είσαι ο καταναλωτής αλλά εσύ είσαι το προϊόν, αναφερόμενος σε εταιρείες όπως Facebook και Google χωρίς φυσικά να αναφερθεί ξεκάθαρα σε αυτές. Ο Mark Zuckerberg δείχνει όχι μόνο να έχει διαφορετική άποψη από τον Cook αλλά είναι και ενοχλημένος λέγοντας ότι η ιδέα αυτή «είναι γελοία».

Σε post του ο Zuckerberg αναφέρει ότι όλο και περισσότεροι εξισώνουν ένα επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο βασίζεται στις διαφημίσεις με το γεγονός ότι η εταιρεία δρα ενάντια των πελατών της. Και συνεχίζει με την επίθεση προς την Apple λέγοντας «What, you think because you’re paying Apple that you’re somehow in alignment with them? If you were in alignment with them, then they’d make their products a lot cheaper!». Κάνει δηλαδή κατά μέτωπο επίθεση για τις ακριβές τιμές που επιλέγει η Apple να ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια.

Να υπενθυμίσουμε ότι τον Σεπτέμβριο ο Tim Cook βγήκε να υπερασπιστεί την Apple για τις χιλιάδες γυμνές φωτογραφίες celebrities που διέρρευσαν μέσω του iCloud. Τότε είχε πει ότι η εταιρεία του δεν θέλει να γίνει «θησαυροφυλάκιο» με δεδομένα χρηστών για την NSA και προειδοποίησε τους χρήστες να μείνουν μακριά από εταιρείες που προσφέρουν «δωρεάν» υπηρεσίες.

Τότε είχε αναφέρει ότι πρέπει να αναρωτηθούμε από που βγάζουν χρήματα οι εταιρείες αυτές και πρέπει να «ακολουθήσουμε τα χρήματα». Και αν αποδειχθεί ότι βγάζουν χρήματα κυρίως από τη συλλογή προσωπικών δεδομένων, τότε πρέπει να αρχίσουμε να ανησυχούμε.

Αν και όπως είπαμε δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα ονόματα, ήταν ξεκάθαρο που απευθύνεται. Ο Eric Schmidt της Google είχε δώσει τη δική του απάντηση τον Οκτώβριο λέγοντας ότι η εταιρεία του είχε τα καλύτερα πρότυπα κρυπτογράφησης και ότι ο CEO της Apple δεν έχει ενημερωθεί σωστά για τους αντιπάλους του.

Όπως και να έχει, η Apple έχει άλλη ιδεολογία και επιχειρηματικό μοντέλο από Google και Facebook και υπάρχει αρκετά μεγάλο χάσμα μεταξύ των ιδεολογιών αυτών, κάποιοι είναι από τη μια και κάποιοι από την άλλη πλευρά. Το Ello για παράδειγμα είναι ένα anti-Facebook κοινωνικό δίκτυο που υπόσχεται στους χρήστες του να μην προβάλει διαφημίσεις και να μην πουλήσει τα προσωπικά τους δεδομένα.

Ωστόσο, η άποψη του Zuckerberg για το Ello είναι ότι δεν θα πετύχει ποτέ με ένα τέτοιο επιχειρηματικό μοντέλο. Αναφέρει ότι η αποστολή του Facebook είναι να συνδέσει όλο τον κόσμο και κάτι τέτοιο δεν μπορείς να το πετύχεις έχοντας υπηρεσίες για τις οποίες ο χρήστης πρέπει να πληρώσει.

πηγή

Βάλτε στη ζωή σας οργανικά προϊόντα διατροφής, καλλυντικά υψηλής θρεπτικότητας & βιταμίνες!

Multi-ethnic προϊόντα ανακαλύψτε νέες γεύσεις & συνταγές στις καλύτερες τιμές!

Μοναδικά ταξίδια και οργανωμένες εκδρομές σε όλο τον κόσμο! Ζήστε μια αξέχαστη εμπειρία!

Με προσφορές για φοιτητές που δεν υπάρχουν!
7€ Ανδρικό 
10€ Γυναικείο (κούρεμα + χτένισμα)