Έως και 540.000 ζωές θα μπορούσαν να σωθούν σε όλο τον κόσμο από τα τροχαία στοχεύοντας την ταχύτητα και άλλους βασικούς τομείς

Εκτιμάται ότι 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους  κάθε χρόνο από τραυματισμούς σε τροχαία και περισσότεροι από 50 εκατομμύρια τραυματίζονται ή αποκτούν αναπηρία. Μια νέα σειρά δημοσιεύσεων στο περιοδικό The Lancet τονίζει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για αυτήν τη δεύτερη δεκαετία δράσης για την οδική ασφάλεια (2021-2030), με την ελπίδα ότι αυτή θα είναι μια δεκαετία εφαρμογής που θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση του κινδύνου και της παγκόσμιας επιβάρυνσης για την υγεία από τα τροχαία ατυχήματα.

Η δημοσίευση ήρθε τη στιγμή που η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών εγκαινίασε μια συνάντηση υψηλού επιπέδου για την παγκόσμια οδική ασφάλεια από τις 30 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου στη Νέα Υόρκη. Η δημοσίευση προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση αυτής της αυξανόμενης απειλής για τη δημόσια υγεία.

«Ο αριθμός των νεκρών από τροχαία τραυματισμούς σε όλο τον κόσμο είναι πολύ υψηλός», δηλώνει ο Adnan Hyder, καθηγητής παγκόσμιας υγείας στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Ινστιτούτου Milken του Παν/μίου George Washington. «Παρά τον στόχο των Ηνωμένων Εθνών να μειώσει αυτό το βαρύ φορτίο, οι άνθρωποι παντού θα εξακολουθούν να διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο τραυματισμού και θανάτου, εκτός εάν αλλάξουν οι τρέχουσες στρατηγικές οδικής κυκλοφορίας και τεθούν σε εφαρμογή μέτρα προστασίας».

Ο Hyder είναι ο κύριος συγγραφέας ενός αναλυτικού σχολιασμού που εξετάζει γεγονότα που συνέβησαν από το 1999 έως σήμερα και περιγράφει δέκα προκλήσεις που παρέχουν την ευκαιρία να σημειωθεί ταχύτερη πρόοδος στην οδική ασφάλεια.

Οι δύο άλλες εργασίες της σειράς ασχολούνται με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας σε όλο τον κόσμο. Στο πρώτο, ο Junaid Razzak του Ιατρικού Κέντρου Weill Cornell και οι συνάδελφοί του εξέτασαν τη φροντίδα τραυμάτων από τραυματισμούς στο δρόμο. Διαπίστωσαν ότι περίπου 200.000 ζωές ετησίως θα μπορούσαν να σωθούν με βελτιωμένα συστήματα τραύματος.

Στη δεύτερη εργασία, οι Hyder, Nino Paichadze από το GW, Andres Vecino-Ortiz από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins και οι συνεργάτες τους μελέτησαν τέσσερις παράγοντες κινδύνου για την οδική ασφάλεια – ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας. Διαπίστωσαν ότι η πλήρης εφαρμογή ήδη αποδεδειγμένων παρεμβάσεων οδικής ασφάλειας που στοχεύουν σε αυτούς τους τέσσερις κύριους τομείς θα μπορούσε να σώσει έως και 540.000 ζωές σε όλο τον κόσμο..

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, συνολικά περίπου 43.000 ζωές θα μπορούσαν να σωθούν εστιάζοντας σε αυτούς τους τέσσερις τομείς οδικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 22.000 ζωών που σώθηκαν με τον περιορισμό της ταχύτητας και περισσότερες από 5100 ζωές με παρεμβάσεις για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Άλλες 14.000 και 2400 ζωές θα μπορούσαν να σωθούν με καλύτερη χρήση των ζωνών ασφαλείας και των κρανών, αντίστοιχα.

Στο αναλυτικό σχολιασμό του, ο Hyder και οι συνεργάτες του περιγράφουν μερικές από τις παγίδες που πρέπει να ξεπεραστούν για να γίνουν ασφαλέστεροι οι δρόμοι. Επισημαίνουν ότι η οδική ασφάλεια περιλαμβάνει πολλούς τομείς, όπως οι υπηρεσίες υγείας, οι μεταφορές και άλλοι τομείς. και προτείνει την αντιμετώπιση των εμπορικών καθοριστικών παραγόντων της οδικής ασφάλειας. Για την αντιμετώπιση της οδικής ασφάλειας, οι ρόλοι κάθε τομέα πρέπει να είναι σαφείς και ένας τομέας πρέπει να αναλάβει την ηγεσία στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής. Τέλος, οι συγγραφείς συνιστούν να αναδιαμορφωθεί η οδική ασφάλεια, ώστε το θέμα να έχει απήχηση στο κοινό και στους πολιτικούς ηγέτες. Ταυτόχρονα, πρέπει να υπάρχει η πολιτική βούληση να διατεθούν αρκετοί πόροι σε αυτό το πρόβλημα για την αντιμετώπισή του.

Βάλτε στη ζωή σας οργανικά προϊόντα διατροφής, καλλυντικά υψηλής θρεπτικότητας & βιταμίνες!

Multi-ethnic προϊόντα ανακαλύψτε νέες γεύσεις & συνταγές στις καλύτερες τιμές!

Μοναδικά ταξίδια και οργανωμένες εκδρομές σε όλο τον κόσμο! Ζήστε μια αξέχαστη εμπειρία!

Με προσφορές για φοιτητές που δεν υπάρχουν!
7€ Ανδρικό 
10€ Γυναικείο (κούρεμα + χτένισμα)